FAQ
Hieronder staan jullie veel gestelde vragen.
Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling ontvang?
De levertijd kan variëren afhankelijk van de producten die je hebt besteld en de beschikbaarheid van de producten. Bij sieraden en kleding heb je het product binnen 2 werkdagen in huis. Handdoeken duren ietsjes langer, dit kan tot 5 werkdagen duren. Maar het is zeker het wachten waard!
kan ik ook in België bestellen?
Jazeker! Wij bezorgen onze producten ook in België voor dezelfde prijs. Houd alleen rekening met 1 werkdag extra bezorgtijd.
Hoe kan ik betalen op Sunside Lifestyle?
Wij accepteren verschillende betaalmethoden waaronder creditcards, PayPal, en iDEAL. Alle betalingen worden verwerkt via een beveiligd betalingssysteem om de veiligheid van je gegevens te waarborgen.
Kan ik een bestelling retourneren?
Ja, wij bieden een retourbeleid van 30 dagen na ontvangst van je bestelling. Als je niet tevreden bent met je aankoop, kun je deze retourneren. Voorwaarden zijn van toepassing; bezoek onze retourbeleid pagina voor meer details en uitleg.
Is retourneren gratis bij Sunside Lifestyle?
Ja, retourneren is gratis als je er voor kiest om het bedrag uit te laten betalen in de vorm van een cadeaukaart van Sunside Lifestyle.
Indien je er voor kiest om het bedrag uit te laten betalen op de originele betaalmethode zullen de verzendkosten van het retourneren niet door ons vergoed worden. Doordat wij nog een klein en startend bedrijf zijn kunnen wij helaas niet deze kosten op ons nemen.
Hoelang duurt het voordat mijn retourzending verwerkt wordt?
Nadat wij jouw retourzending hebben ontvangen, zorgen wij dat het bedrag van de order weer binnen 14 dagen bij jou op het origineel gebruikte betaalmiddel staat. Indien je hebt gekozen voor het gratis retourneren en het bedrag krijgt in de vorm van een cadeaukaart, zullen wij deze binnen 7 dagen verzenden.
Waar worden Sunside Lifestyle producten gemaakt?
Onze producten worden handgemaakt door getalenteerde ambachtslieden wereldwijd. Wij werken samen met vakmensen die hun traditionele technieken gebruiken en ondersteunen hen met eerlijke handelspraktijken.
Garantie & Service
Ik heb een beschadigd artikel ontvangen.
Het spijt ons te horen dat je product beschadigd is aangekomen. We willen dit graag zo snel mogelijk voor je oplossen. Neem binnen 48 uur na ontvangst contact op met onze klantenservice. Stuur ons alstublieft een foto van de beschadiging en je bestelnummer. We zullen zo snel mogelijk een vervanging regelen en dit opsturen naar je.
Is er een item kapot of ben je ontevreden over een product en valt het buiten de retourtermijn?
Neem dan contact op met onze klantenservice, stuur je ordernummer & een foto mee van het desbetreffende item, dan kijken we mee naar een passende oplossing.